Oto kolejne wyjątkowe miejsce dla naszych graczy, którzy mogą swobodnie zdobywać nową wiedzę i poszerzać dotychczasową dzięki naszych specjalistycznym poradnikom. Gamesfield.pl stworzyło osobny dział, gdzie będziemy regularnie publikować nowe wskazówki i porady związane z wieloma dziedzinami ważnymi dla graczy. Obiecujemy, że będziesz nimi zainteresowany, a po przeczytaniu będziesz bogatszy o nowe doświadczenia i ciekawostki.

Wśród naszych postów znajdziecie między innymi odpowiedzi na nurtujące Was pytania odnośnie samej gry, jak i jej kolejnych odsłon. Co więcej, staraliśmy się jak najwięcej opowiedzieć o samym Counter-Strike: Global Offensive, aby użytkownicy mieli szansę zdobycia większej przewagi nad innymi przeciwnikami. Generalnie naszym źródłem pomysłów są obserwatorzy Gamesfield.pl, którzy podsyłają nam wiele projektów i idei na nowe intrygujące artykułu. Poza licznymi radami i instrukcjami dla graczy, można liczyć także na pozostałe newsy związane z wydarzeniami na świecie, a chodzi oczywiście o światowe rozgrywki w CS:GO. Dowiesz się u nas wszystkiego, a na pewno dzięki temu będziesz w stanie osiągać coraz lepsze wyniki i doskonalić swoje umiejętności. Nasze poradniki absolutnie nie są i nigdy nie będą monotematyczne i niepraktyczne, ponieważ dzielimy razem z Wami fascynację do owej gry strzelankowej.